جدیدترین قیمت پراید، تیبا، ساینا، شاهین و کوییک | این خودرو پرطرفدار ۱۳ میلیون تومان گران شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، ساینا، شاهین و کوییک | این خودرو پرطرفدار ۱۳ میلیون تومان گران شد

به گزارش جُستک آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱  با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات اکنون در قیمت ۵۸۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ در قیمت ۲۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت. تارا اتوماتیک هم ۱۳ میلیون افزایش قیمت داشت و  امروز در قیمت ۵۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت خودرو در روزهای گذشته در حال نوسان بود و همچنان نیز ثباتی در بازار مشاهده نمی‌شود. قیمت‌ها در این روزها به هر اخباری که منتشر می‌شود، واکنش نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد بازار خودرو در روزهای آینده نیز به همین روند نوسانی خود ادامه دهد.

چندی پیش نیز، مرتضی شجاعی، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با تاثیر کاهش تولید خودروسازان بر قیمت خودرو در بازار گفت: به واسطه شیوه‌های فروشی که وجود دارد، اصلی‌ترین مولفه‌ای که بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، نرخ ارز است و سایر عوامل تاثیر کمتری در افزایش یا کاهش قیمت‌ها دارد.

او افزود: به دلیل بلاتکلیفی در مذاکرات وین، بازار در وضعیت انتظاری و رکود قرار دارد و هنگامی که نتیجه نهایی مذاکرات مشخص شود، بازار تغییر وضعیت می‌دهد.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، ساینا، شاهین و کوییک |  این خودرو پرطرفدار ۱۳ میلیون تومان گران شد

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید