جوایز ویژۀ جشنوارۀ کیف پول دیجیتال ایرانسل

Table of Contents

پیشنهاد روز

جوایز ویژۀ جشنوارۀ کیف پول دیجیتال ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن، در این جشنواره شرکت کنند.

کاربران کیف پول دیجیتال ایرانسل، تا پایان سال ۱۴۰۰ فرصت دارند که با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن، امتیاز خود را در این جشنواره افزایش دهند و شانس بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی ۲۰ دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 داشته باشند.

بر این اساس، هر ۵۰۰۰ تومان شارژ کیف پول دیجیتال، یک امتیاز و هر ۵۰۰۰ تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال نیز، یک امتیاز برای هر یک از مشترکان ایرانسل به دنبال خواهد داشت.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای افزایش اعتبار کیف پول دیجیتال خود، به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه و یا کد دستوری #۱*۶* را شماره‌گیری کنند.

همکاری با کیف پول دیجیتال ایرانسل

کسب و کارهای مختلف آنلاین می‌توانند با اضافه‌کردن محصولات و خدمات متنوع و ارزشمندشان به کیف پول دیجیتال ایرانسل، فرصت مناسبی برای عرضۀ آنها به طیف وسیع مشترکان ایرانسل در بستر دیجیتال داشته باشند.

مشترکان ایرانسل، فقط هنگام شارژ کیف پول دیجیتال از طریق حساب بانکی خود، لازم است رمز دوم حساب را در درگاه پرداخت بانکی وارد کنند و هنگام استفاده از اعتبار کیف پول برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نیست. به این ترتیب، کیف‌پول دیجیتال، با حذف فرآیندهای پیچیده نظیر دریافت رمز دوم پویا یا ایستا (بسته به مقدار شارژ) و یا الزام به ارائه اطلاعات محرمانه‌ بانکی، بستری کاملاً امن و آسان برای عملیات‌های پرداختی فراهم کرده است و با یک‌پارچه‌سازی تراکنش‌ها، تجربه کاربری دل‌پذیری را رقم می‌زند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه زیرساخت‌های امن و پیشرفته و با تکیه بر تعداد پرشمار مشترکان خود، نقش مؤثری در افزایش کاربران کیف‌پول دیجیتال و در نتیجه، افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آن ایفا می‌کند. سابقۀ کاربری و اعتماد به ایرانسل، کاربران را به استفاده از کسب‌وکارهای متصل به کیف‌پول دیجیتال تشویق خواهد کرد.

همچنین جشنواره‌های گوناگون و هدایا و مزایای ویژۀ کیف‌پول دیجیتال، کاربران را به استفاده و خرید بیشتر از کسب‌وکارهای متصل به کیف پول دیجیتال تشویق می‌کند و رضایت از خرید را افزایش می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به بخش کیف پول دیجیتال در وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید