دانشجوها در دانشگاه تهران رزومه فرهنگی می‌گیرند

Table of Contents

پیشنهاد روز

دانشجوها در دانشگاه تهران رزومه فرهنگی می‌گیرند

هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری جُستک گفت: همه دانشجویان دانشگاه تهران می‌‌توانند بر اساس هر کار فرهنگی که انجام می‌دهند یک رزومه دریافت کنند، دانشگاه به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اعم از نشریه، انجمن، کارهای صنفی و تمام فعالیت‌های دانشجویی فرهنگی که یک دانشجو می‌تواند در دانشگاه انجام دهد، گواهی می‌دهد.

وی افزود: دانشگاه تهران حتما ورودی بسیار شادتری را امسال خواهد داشت ولی شاد بودن در محیط دانشگاه به معنی متعارفی که از شاد بودن داریم، نیست. بلکه منظور ما شادی و نشاط عمومی نیست، تعبیری که از نشاط داریم باانگیزه بودن، روحیه داشتن، امید داشتن و پای کار بودن است.

* برگزاری رویدادهای هفته‌ای در دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران همچنین گفت: ما هر دوهفته یک‌بار یک رویدار بزرگ را در تمام موارد برگزار خواهیم کرد. به طور مثال ما رویداد حرکت را داشتیم که این رویداد با حضور تمام دانشگاه‌های کشور در دانشگاه تهران برگزار شد که به مدت۳روز ادامه داشت و برنامه مفصل و شورانگیزی بود و نتایج خوبی هم داشت.

وی ادامه داد: ما در ۳هفته اخیر رویداد نشست با داوطلبانی داشتیم که در حال انتخاب رشته بودند، در این رویداد ۹۰۰ داوطلب به دانشگاه تهران آمدند. 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید