دایاموز، سامانه ای جامع برای مدارس هوشمند سراسر کشور/فیلم

Table of Contents

پیشنهاد روز

دایاموز، سامانه ای جامع برای مدارس هوشمند سراسر کشور/فیلم

 به گزارش جُستک ، دایاموز، سالهاست که به عنوان نرم افزاری جامع در حال ارائه‌ی خدمات هوشمند نرم افزاری به مدارس تمام استان‌های کشور است. در دوران تعطیلی مدارس و آموزش مجازی، مدارس عضو دایاموز توانستند خدمات آموزشی خود را به روال قبل ارائه دهند.

دایاموز پلتفرم ارتباطی مدارس، معلم ها، دانش آموزان و اولیاست و مجموعه ی کاملی از تمام نرم افزارهایی که یک مدرسه برای مدیریت آموزش مجازی و حضوری خود نیاز دارد را داراست.

چه امکانات نرم افزاری برای مدارس فراهم شده

نرم افزار مدرسه

نرم‌افزار تکلیف آنلاین، حساب مالی، کارنامه‌ساز تا حضور و غیاب، انضباطی، پیام‌رسانی و

اپلیکیشن و پنل تحت وب برگزاری آزمون آنلاین پیشرفته

کُنج

نرم افزاری برای برگزاری کلاس های آنلاین با قابلیت تنظیم برنامه هفتگی

دایاموز

دایاموز

دایاموز چه مزایایی برای مدارس دارد؟

مدیریت آنلاین بدون نقص : نرم افزار مدرسه دایاموز نوید یک مدیریت آنلاین بدون نقص را به مدیر مدرسه می دهد. کافی است که مدیر به اینترنت دسترسی داشته باشد تا با پنل مدیریت دایاموز نظارت کاملی بر روند آموزش، برگزاری کلاس ها، آزمون ها و نمرات و حضور وغیاب دانش آموزان داشته باشد.

جذب دانش آموزان با استعداد : دایاموز برگ برنده‌ای برای مدارس در وقت ثبت‌نام و جذب دانش‌آموز است.کاربرد بهترین نرم افزار مدرسه و هوشمندسازی خدمات اموزشی والدین را مشتاق ثبت نام در مدرسه می‌کند.

کاهش هزینه های اضافی مدرسه: نرم افزار جامعی که تمام نیازهای مدرسه را به صورت یکپارچه شامل می شود به نسبت خرید جداگانه هر کدام از آن نرم افزارها و هماهنگ سازی آنها به صرفه تر است.

پشتیبانی قوی : دایاموز دارای کادر قوی کارشناسان خبره به سیستم است که در همه حال پاسخگوی سوالات هستند و هیچ ابهامی را باقی نمی گذارند.

اپلیکیشن رایگان مدرسه: تمام خدمات اپلیکیشن دایاموز برای معلمان رایگان است.

آدرس :

dayamooz.co

تلفن تماس :

5224 3847 051

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید