سامانه مدیریت ناوگان زپ چیست؟

Table of Contents

پیشنهاد روز

سامانه مدیریت ناوگان زپ چیست؟

به گزارش جُستک ســـامانه مدیریت هوشـــمند ناوگان زپ، راهکاری جامع و یکپارچه اســت که به واســطه آن میتوان تمـامی اطلاعـات قـابـل انـدازه گیری خودروهـا و راننـدگـان را جمع آوری و تحلیـل کرد. این داده هـا بـه کسب و کارها کمک میکند تا در هزینه ها صرفه جویی داشته و مدیریت بهتری بر روی منابع خود داشته باشند و همچنین بر اساس داده های واقعی و قابل اعتماد، تصمیمات بهتری بگیرند.
مدیریت منابع، حذف فرآیند دســتی بی دقت و کاغذی و کســـب رضــایت ذینفعان که رانندگان، پرسـنل و مدیریت سازمان را شامل میگردد از اهداف این سیستم است. هر فرآیندی که در ناوگان انجام میشـود چه مربوط به خودرو باشـد چه مباحث مالی، گزارشـاتی را به همراه دارد. چالشـی که مدیران با آن روبرو هسـتند جمع آوری این حجم از گزارش بصـورت روزانه، هفتگی و ماهیانه اسـت.

سامانه مدیریت ناوگان  زپ چیست؟

سامانه مدیریت ناوگان  زپ چیست؟

ویژگی ها
• این نرم افزار با تحقیقات فراوان طی دوسال با مشارکت سازمانهای بزرگ تهیه شده است
• نرم افزار توسط متخصصان ایرانی پیاده سازی شده است
• گروههای تخصصی مختلفی در حوزه برنامه نویسی موبایل ، وب و پایگاه داده و … به همراه متخصصان مدیریت منابع انسانی و فناوری اطلاعات و مدیران و اپراتورهای نقلیه سازمانها همکاری کرده اند تا چنین نرم افزاری تهیه و تولید شده است.
• به دلیل نیاز به شناخت فناوری های موجود و قابل استفاده در نرم افزار و نیاز به شناخت دقیق از ساختار سازمان و عملیات واحد نقلیه سازمان و فرایندهای داخلی جهت ثبت ماموریت ، این محصول از پیچیدگیهای زیادی برخوردار بوده که به راحتی قابل کپی برداری نیست.
• تا کنون بیش از 100,000 نفر ساعت صرف تحقیقات و طراحی و ساخت محصول شده است .

شماره تماس ۱۱۲۳ ۰۹۳۸۲۲۴۴۹۱۷ – ۰۲۱۹۱۰۳۵۳۸۹ وبسایت: www.zappfleet.ir

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید