سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من پلی‌استیشن جایزه می‌دهد

Table of Contents

پیشنهاد روز

سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من پلی‌استیشن جایزه می‌دهد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شرکت‌کنندگان در جشنوارۀ «پلی‌استیشن سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من»، به قید قرعه، پلی‌استیشن۵ جایزه می‌گیرند.

مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای شرکت در این جشنواره، می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» و مراجعه به بخش «سرویس‌های طلایی» در این سوپراپلیکیشن، از خدمات موجود در این بخش استفاده و امتیاز کسب کنند.

فرصت شرکت در این جشنواره تا ۳۰ مهر ۱۴۰۱ است. کاربران سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، با خرید و استفاده از هر یک از خدمات مذکور، یک امتیاز دریافت می‎کنند. کسب امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن در جشنواره را افزایش می‌دهد.

از جمله خدمات فعلی موجود در بخش «سرویس‌های طلایی» سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، می‌توان اسنپ، اسنپ‌فود، پیشواز، اسنپ‌مارکت، اعتبار بانکی، پستِکس، اسنپ هتل، بیمه بازار، اسنپ اکسپرس، بازیگوشی و اسنپ‌فلایت را نام برد.

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسب‌وکارهای دیجیتال، امکان حضور این کسب‌وکارها در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، یکی از پربازدیدترین اپلیکیشن‌های ایرانی را فراهم کرده است. صاحبان کسب‌وکار که علاقه‌مند به معرفی خدمات‌شان به کاربران این سوپراپلیکیشن هستند، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/292874/p مراجعه کنند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید