سیتی سازه؛ فروشگاه تخصصی کالا و تجهیزات ساختمانی

Table of Contents

پیشنهاد روز

سیتی سازه؛ فروشگاه تخصصی کالا و تجهیزات ساختمانی

به گزارش جُستک ، فروشگاه اینترنتی سیتی سازه،  کامل ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی کالا و تجهیزات ساختمانی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده است. فروشگاه اینترنتی سیتی سازه همواره بر اصول ارسال سریع کالا، تضمین قیمت کالا و اصالت کالا پایدار بوده است .

سیتی سازه موفق به اخذ نمایدگی رسمی از برند های معتبر آلتون ، داتیس، راسان، شودر، نیککالا، کاویان، شعاع الکتریک و سیمر می باشد.

این فروشگاه تلاش نموده تا جامع ترین اطلاعات ، مقالات ، بررسی ها و کامل ترین سبد محصولات را در زمینه تجهیزات ساختمانی به مشتریان ارائه دهد. این فروشگاه بیش از ۱۸ هزار تنوع کالایی در قالب ۶۰ برند معتبر می باشد. طیف وسیع محصولات فروشگاه اینترنتی سیتی سازه شامل تجهیزات آشپزخانه ، حمام و سرویس ، شیرآلات، روشنایی، تجهیزات، گرمایشی  و تهویه مطبوع از برند های معتبر ایرانی و خارجی هم چون اخوان، استیل البرز، کن، ایلیا استیل، بیمکث، لتو، گرانیکو، مکاپا، مایدیا، مستر پلاس، کلایبرگ، گوفر، جیلارد، مروارید، آرمیتاژ، پارس سرام، چینی کرد، گلسار، ارس، فلاش تانک ایران، محک، ایمن آب، اولی، کی دبلیو سی، قهرمان، شایان، البرز روز، بلندا، شیبه، شوان، اوج، کلار، فریز شاور،  پادرا، آاگ، نئونئون، شیله، ویسنا، بروکس، ورتینا، فک، جنیوس، ایران رادیاتور، بوتان، لورچ، ایران نوین، انرژی، آبسال و دیگر برندهای معتبر می باشد.

سیتی سازه محصولات را از برند های معتبر و با کیفیت انتخاب کرده و سعی نموده تا با بی طرف قضاوت نمودن درباره آن ها ، امکان انتخاب واقعی و صحیح را برای مشتری فراهم آورد. سیتی سازه با هدف حمایت از کالای ایرانی ، بخش عمده محصولاتش را ایرانی عرضه نموده است. بدون شک سیتی سازه کامل ترین و جامع ترین وب سایت ساختمانی می باشد.

 سیتی سازه همواره در تلاش است تا خریدی آسان و مطمئن برای مشتریان در سراسر کشور فراهم آورد و با طرح های تشویقی و ویژه فروش ، قیمت های کالا را با حداقل قیمت مجاز به دست مشتریان  برساند ،تضمین ما به مشتریان اصالت کالا است.

یکی از مزایای منحصر به فرد سیتی سازه ارسال کالا در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان است. ارسال سریع واقعی توسط ناوگان انحصاری موجب شده سفارش مشتریان تهران ۱ الی ۲ ساعت و دیگر شهرها ۱ الی ۲ روزه تحویل گردد.

مهندس مهدی نصیبی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی سیتی سازه با ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود در زمینه زنجیره تامین کالای ساختمانی گفت: «یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط و دسترسی یکجا میان برندهای معتبر و مشتریان سراسر کشور بوده است که  با ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.»

او ادامه داد: «فروشگاه اینترنتی سیتی سازه، نتیجه ارزیابی و جمع‌آوری بهترین‌ها در یک مکان است. در واقع سیتی سازه، اولین  و کاملترین مرجع تخصصی کالا و تجهیزات ساختمان در ایران است. فروش و توزیع کالا سراسر کشور، تنها بخشی از فعالیت‌های این شرکت را در بر می گیرد. بخش مهم دیگر گروه بزرگ ما، به جمع آوری و ارائه اطلاعات ارزشمند و کمیاب در حوزه ساختمان می پردازد. بالارفتن دانش مردم، خرید را برای ایشان آسانتر و فروش را برای فروشندگان، حرفه‌ای‌تر می کند. دانش و تجربه کارشناسان ما، این امکان را فراهم می‌کند تا اصالت هر کالایی را که برای فروش در وبسایت نمایش می‌دهیم، صد در صد تضمین کنیم.»

وی افزود: «سیتی سازه اولین پلتفرم تخصصی بازار آنلاین (Marketplace) در حوزه کالاهای ساختمانی است. ارائه‌ی تصویر درست از برندهای مختلف به مردم و شناساندن برندهای داخلی به مشتریان از اهداف مهم سیتی سازه است. در این راستا واحد تحقیق و توسعه سیتی سازه در دوره‌های متوالی زمانی، تمامی برندها را بررسی و ارزیابی می‌کند.»

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «سیتی سازه در آینده‌ای نزدیک، به دنبال پیاده‌سازی نظام CRM به منظور بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، کارت خرید اعتباری و تنوع گروه‌های محصولات جهت افزایش رضایت مشتریان است.»

برای مشاهده این فروشگاه اینترنتی نام ” سیتی سازه ” را در گوگل جستجو نمایید.

46

 

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید