قیمت ظروف چینی شش نفره ارزان تر است

فهرست

پیشنهاد روز

قیمت ظروف چینی شش نفره ارزان تر است

با توجه به بالا بودن قیمت سرویس چینی برخی خانواده ها تصمیم می گیرند آن را با تعداد پارچه های کمتری خریداری کنند و سایر جنس ظروف مانند ارکوپال و یا ملامین را جایگزین چینی پذیرایی خود کنند.

اگر تا به حال دقت کرده باشید ظروف چینی از نظر جنس و براقیت مشابه سرامیک هستند چون در تهیه و ساخت ظروف چینی از سرامیک استفاده می شود. سرامیک نفوذ پذیری کمی دارد و به همین دلیل در ساخت ظروف چینی استفاده می شود.

بیشتر افراد بر این باور هستند که ظروف چینی وزن سنگینی دارد در حالی که چینی نا مرغوب وزن آن سنگین است اما امروزه چینیهای مرغوبی تولید شده اند که وزن آنها بسیار کم است و همین وزن کم باعث شده تا مورد توجه بسیاری از مردم قرار بگیرد.

دقت کنید چینی مرغوب است که شفافیت آن زیاد باشد به صورتی که اگر در مقابل نور مستقیم قرار گرفت نور از آن عبور کند همچنین در ساخت آن هیچگونه حبابی نبوده باشد.

قیمت ظروف چینی شش نفره ارزان تر است

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

ظروف چینی ۴ ۶نفره

مناسب ترین ظروف برای خانواده ی دو نفره ظروف چینی ۴ و ۶نفره می باشد.

تعداد این ظروف به گونه ای می باشد که به راحتی پاسخگوی نیاز مشتریان است.

چینی مرغوب است که لعاب و رنگ آن به صورت یک دست پاشیده شده باشد و رگه های رنگ و یا دیگر مواد بر روی ظرف باقی نمانده باشد زیرا باعث زشت شدن ظروف می شود.
در هنگام تهیه ی ظروف چینی به مواد اولیه ی به کار رفته در تولید آن نهایت دقت را داشته باشید زیرا اگر از سرب در تولید آن به کار رفته باشد ممکن است اگر غذای داغ بر روی آن بریزد این مواد به داخل غذا نفوذ کند و سلامتی انسان را به خطر بیندازد.

ظروف چینی دارای تنوع زیادی در طرح و حتی نوع قالب دارند.

مربع، دایره و حتی بیضی از شکلهایی می باشد که این ظروف ساخته می شود و هر یک زیبایی مختص به خود را دارد.

ظروف چینی تنوع زیادی نیز در طرح دارند به گونه ای که از طرحهای شلوغ و گل دار گرفته تا طرحهای ساده موجود است.

قیمت ظروف چینی شش نفره ارزان تر است

ظروف چینی به صورت چند پارچه می باشد که یکی از پر مصرفترین آنها ظروف چینی شش نفره می باشد و هر کسی می تواند هر تعدادی را که نیاز داشته باشد خریداری کند.

تعداد پارچه های آن از ۶ نفره تا به ۳۴ نفره نیز موجود است و هر یک دارای تکه های مشخصی هستند که کارایی آنها نیز بسیار زیاد است.

افرادی که نیازمند ظروف چینی با تعداد بیشتر مثل ۱۰۵، ۳۰ و ۷ پارچه هستند می توانید به ارحتی از طریق سایت ما اقدام به خرید اینترنتی نمایند.

ظروف چینی موجود در سایت ما در بهترین کارخانه های سطح کشور تولید شده اند و از مواد اولیه ی درجه یک نیز در ساخت آنها استفاده شده است.

قیمت ظروف چینی

اگر شما هم قصد خرید ظروف چینی با قیمت مناسب را دارید ما به شما این مجموعه را پیشنهاد می کنیم اما قبل از خرید بهتر است به نکاتی که در ادامه مطلب گفته می شود دقت کنید.

ظروف چینی یکی از بهداشتی ترین ظروف می باشد و با توجه به این که امروزه نوع فیک و تقلبی آن در بازار زیاد شده و بهتر است در هنگام خرید به کیفیت آن توجه داشته باشید تا جنس تقلبی خریداری نکنید.
برای تشخیص جنس با کیفیت موارد زیر را در نظر داشته باشید:
•    وزن این ظروف باید استاندارد باشد یعنی خیلی سنگین نباشد و نسبتا سبک باشد.
•    این ظروف باید کاملا شفاف باشند.
•    طرح و رنگهای روی آن کیفیت خوبی داشته باشند.
•    در برابر خط و خش افتادن مقاوم باشند.
•    و در آخر به برند ظروفی که می خرید توجه داشته باشید که برند معتبری باشد و به برچسبهایی که برای نشان دادن استاندارد آن می باشد دقت کنید چرا که این روزها عده ای از تولیدکنندگان در تولید آن از فلز سرب استفاده می کنند که این مواد مضر از طریق استفاده از ظروف وارد بدن می شود و سلامت افراد را به خطر میندازد.

قیمت ظروف چینی شش نفره ارزان تر است

این نکات به شما در خرید ظروف چینی شش نفره و تشخیص اصل از فیک آن علاوه بر قیمت ظروف چینی کمک زیادی می کند پس بهتر است هنگام خرید تمام نکات را در نظر بگیرید تا خریدی با کیفیت و با خیال آسوده داشته باشید. در انتخاب رنگ ظروف دقت کنید، مثلا ظروفی که رنگ شاد و روشن تری دارند برای استفاده روزانه و بالعکس ظروفی که رنگهای نود و سنگین دارند برای پذیرایی از مهمان مناسب هستند.

برندهای معروف را برای خرید ظروف چینی تزیینی انتخاب کنید و همچنین از مراکز معتبر و مطمئن که سابقه فروش طولانی مدت دارند خریداری کنید.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید