لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

Table of Contents

پیشنهاد روز

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

توسعۀ کسب‌وکار یک سازمان و تغییر و گسترش دامنۀ خدمات آن به بخش‌های جدید، از جمله مواردی است که موجب می‌شود تا گاهی، شاهد به‌روزرسانی هویت سازمانی و برند (rebranding) باشیم.

در ایرانسل، با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا کرده‌ایم و از جمله نتایج آن، لوگوی جدید ایرانسل است که آن را در تصویر مشاهده می‌کنید.

رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.

تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ما در فرایند نوسازی برند بوده است.

در بیان هدف استراتژی خود، معتقدیم که «همه شایستۀ بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعۀ کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.

تلاش می‌کنیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.

در واقع، «فرصت» از ایرانسل، «انرژی» از شما و زندگی «درخشان» برای همه
 

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید