ولتا کنترل؛ تلاش برای زندگی بهتر/ فیلم آموزشی

Table of Contents

پیشنهاد روز

ولتا کنترل؛ تلاش برای زندگی بهتر/ فیلم آموزشی

به گزارش جُستک ،فعالیت اصلی این شرکت  درزمینه الکترونیک صنعتی، طراحی و پیاده سازی الگوریتمهای کنترل موتور(درایوهای سه فاز) بوده و در این راستا همکاری تنگاتنگ با شرکت سنا برق توان (https://sbtelectric.com/) ،که بزرگترین تولید کننده درایوهای آسانسوری در کشور می باشد را دارد.

شرکت  همگام با موج جدید فناوری در حوزه‌ی اینترنت اشیا (IoT) با توجه به دانش فنی بومی و تجارب فراگیر در حوزه‌های گوناگون ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به تأسیس این واحد نمود. یکی از محصولات ارایه شده در این زمینه واسط انسان ماشین مبتنی بر اندروید(AndroidHmi) می باشد که به کمک آن از قابلیتهای ارتباطی و گرافیکی تلفن همراه برای تنظیم و مانیتورینگ دستگاههای صنعتی استفاده می شود.

ولتا کنترل؛ تلاش برای زندگی بهتر

 معرفی محصول

پکیجی که در حال حاضر آماده شده شامل یک اپلیکیشن، وب سرور و برد IO هست که کاربر می تواند به کمک آن دستگاهش را هم به صورت لوکال و هم به صورت ریموت (در بستر اینترنت) با استفاده از تلفن همراه اندرویدیش کنترل کند.

فیلم معرفی و آموزش

   نام طراح احسان نیری کارشناس ارشد الکترونیک است.

برد IO شامل یک تراشه وای فای هست که از طریق ارتباط سریال با میکرو اصلی در دستگاه ارتباط برقرار می کند. میکرو کنترلر دستگاه از هر نوع که باشد (AVR, PIC  ARM,LPC,) ما کتابخانه مورد نیاز برای ارتباط با برد IO رو برای مشتری پیاده می کنیم یا سورس کد رو در اختیارش می گذاریم که خودشان پیاده کنند. البته اگه پردازش خیلی زیادی لازم نداشته باشند ما می توانیم کل فانکشنالیتی رو همان تراشه وای فای برایشان پیاده کنیم. نمونه محصول ما که برای یک درایو صنعتی آماده شده در لینک زیر هست: https://voltacontrol.ir/industrial-android-hmi/

در نهایت هدف شرکت حرکت به سمت اینترنت اشیا در صنعت  Industry ۴.۰ بوده که با استفاده از پلتفرمهای در حال ایجاد بواسطه این مفهوم، بتوان سیستمهای اتوماسیون کاربردی تر یا به بیان کلی تر یک کارخانه هوشمند طراحی کرد. 

۴۶

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید