ویلرنو ؛ پلی به سوی لذت در آموزش زبان انگلیسی

Table of Contents

پیشنهاد روز

ویلرنو ؛ پلی به سوی لذت در آموزش زبان انگلیسی

به گزارش جُستک ،  ویلرنو، از استاندارد اروپایی مشترک مرجع(CEFR)  بهره میگیرد، تا کاربران با تماشای فیلم و سریال های محبوبشان، از یادگیری زبان انگیسی، لذت ببرند. اساس کار ویلرنو در آموزش، بکارگیری محتوایی جذاب است که از بین صدها فیلم و سریال روز دنیا انتخاب شده و توسط تیمی مجرب به محتوایی استاندارد برای یادگیری هدفمند زبان انگلیسی، تبدیل می شود.

ویلرنو، فقط یک اپلیکیشن نیست، بلکه پلتفرمی است که بستر آموزش مجازی (LMS) را از طریق وب سایت خود فراهم می کند که میتوان از آن در مدارس، آموزشگاه ها و فضاهای کاری مختلف برای اجرای انواع سبک های آموزشی از قبیل یادگیری تلفیقی، آموزش از راه دور و یادگیری از طریق محتوای چندرسانه ای در کلاس های حضوری، استفاده کرد.

ویلرنو به منظور افزایش کیفیت آموزش زبان انگلیسی از دو ابزار سیستم مدیریت آموزش (LMS) و اپلیکیشن موبایل استفاده می کند.

فیچرهای LMS ویلرنو شامل محتوای کتاب های رایج به همراه تمارین اضافه ،آزمون و تعیین سطح برای هر بخش در چهار مهارت اصلی است که مدرس آموزشگاه‌های زبان انگلیسی می توانند حین تدریس در کلاس و یا بعد از کلاس از آنها استفاده کند و در محیطی تعاملی شامل چت روم و … فرآیند آموزشی زبان آموزان را پیگیری نمایند.

روش آموزش زبان با فیلم در ویلرنو

تماشای فیلم به طور کامل

در سرویس فیلم ویلرن، کاربر فیلم یا انیمیشن را به طور کامل تماشا می‌کند. این یعنی با داستان فیلم و شخصیت‌های آن ارتباط برقرار می‌کند و نکات آموزشی را راحت‌تر یاد می‌گیرد.

همراهی استاد با نکات آموزشی

در تمام قسمت‌های فیلم، مدرس زبان نکات آموزشی را استخراج کرده و به نحوی که به داستان فیلم خدشه‌ای وارد نکند، آن‌ها را توضیح داده و نکات را یاد می‌دهد.

آزمون انتهای هر فیلم

پس از مشاهدۀ فیلم و مطالعه و تماشای نکات آموزشی، کابر در آزمون انتهایی فیلم شرکت می‌کند تا نکاتی را که فراگرفته‌ در ذهن تثبیت کند.

گفتنیست آزمون سطح رایگان جزو خدمات این اپلیکیشن است آزمون تعیین سطح اولیه ویلرنو، به کابر این امکان را می‌دهد که به صورت کاملا استاندارد، از حدود مهارت زبانی خود آگاه شود تا بتواند مسیر یادگیری را به درستی انتخاب کند.

این آزمون بر مبنای آزمون استاندارد تعیین سطح دانشگاه کمبریج طراحی شده و حدود کلی مهارت های زبانی را بر اساس استاندارد CEFR تعیین می‌کند.

 برای ورود به دنیای ویلرنو کافیست سری به وبسایت ویلرنو بزنید.

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید