گسترش همکاری‌های دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های برتر پاکستان

Table of Contents

پیشنهاد روز

گسترش همکاری‌های دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های برتر پاکستان

به گزارش گروه دامشگاه خبرگزاری جُستک به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، دانشگاه صنعتی شریف میزبان هیئتی فرهنگی-سیاسی از سفارت پاکستان بود. این هیئت سه نفره متشکل از رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان، احمد شامی مشاور وی و خانم امبرین گلشاهد رایزن فرهنگی آموزشی مطبوعاتی کشور پاکستان در ایران بود.

در جلسه‌ای که با حضور رسول جلیلی رئیس دانشگاه،  محسن مسیحی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه و برخی از استادان در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، راهکارهای گسترش همکاری‌های اثرگذار با مراکز آموزش عالی معتبر کشور پاکستان بررسی شد.

بحث و بررسی در خصوص گسترش زمینه‌های مشترک همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های برتر کشور پاکستان، بررسی چالش‌های مشابه دو کشور ایران و پاکستان مانند مسایل محیط زیستی از قبیل؛ آلودگی آب و هوا، دفع پسماندها و تغییرات آب و هوایی، توافق برای ایجاد بورسیه دانشجویان طرفین و همچنین ایجاد دوره‌های مشترک بین‌المللی میان دانشگاه صنعتی شریف و برخی دانشگاه‌های برتر (دارای رتبه جهانی معتبر) کشور پاکستان از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید