آغاز پویش ختم سوره یس برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد 

Table of Contents

پیشنهاد روز

آغاز پویش ختم سوره یس برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، پویش خیرخواهانه ختم سوره یس برای مشارکت تمامی مشترکان تلفن همراه کشور در امر خیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد (به ویژه بانوان سرپرست خانوار) توسط همراه اول آغاز به کار کرد.

در این پویش مردمی مشترکان تلفن‌ همراه می‌توانند به‌صورت رایگان با شماره «۹۹۹۸» تماس گرفته و در ثواب ختم سوره «یس» سهیم شوند. 

همراه اول اعلام کرده که در راستای مسئولیت اجتماعی خود متناسب با تعداد ختم سوره «یس» نسبت به اختصاص منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد (بویژه بانوان سرپرست خانوار) اقدام می کند.

همراه اول در گام نخست ضمن دعوت از مشترکان برای مشارکت در تلاوت آیات نورانی قرآن که تلاوت هر آیه در ماه مبارک رمضان معادل «ثواب یک ختم قرآن است»، آنان را به امر خیر فرا خوانده که با مشارکت شان در این پویش، در ثواب رهایی زندانیان جرایم غیرعمد از بند نیز شریک شوند.

با توجه به اینکه سوره یس یکی از با فضیلت ترین سوره های قرآن و به تعبیری «قلب قرآن» است و ماه مبارک رمضان همواره فرصتی برای انجام اعمال پرفضیلت و کسب ثواب برای مسلمانان است، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی پویش ختم سوره «یس» را در این ماه عزیز برنامه ریزی کرده است.

همچنین همراه اول برای تشویق مشترکان تلفن همراه به مشارکت هر چه بیشتر در این پویش، قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را تدارک دیده است که در پایان ماه مبارک رمضان از میان شرکت کنندگان در این حرکت مردمی، انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه در کلام خدا، مومنان برای کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال به «دعوت به خیر» سفارش شده اند، از تمامی مشارکت کنندگان در این پویش درخواست شده با دعوت از اقوام، دوستان و آشنایان ضمن فراهم کردن زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد، در اجرای این حرکت مردمی پر ثواب، مشارکت فعال داشته باشند.

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید