استارت‌ آپ حقوقی وکیلیو ،مسیر حقوقی مطمئن

Table of Contents

پیشنهاد روز

استارت‌ آپ حقوقی وکیلیو ،مسیر حقوقی مطمئن

 به گزارش  جُستک ،استارت‌آپ حقوقی وکیلیو با بهره‌مندی ازمتخصصین حقوقی، سرمایه گذاری و توسعه کارآفرینی، فعالیت خود از سال ۲۰۱۷ را از شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز کرده است. این مجموعه در سالیان اخیر افتخار اجرای ده‌ها پرونده حقوقی و سرمایه گذاری موفق ایرانیان خارج از کشور را در کارنامه خود داشته است.
استارت آپ حقوقی وکیلیو بعد از گذشت ۳ سال فعالیت موثر، هم اکنون بصورت یک ” پلتفرم حقوقی هوشمند مبتنی بر بلاکچین، در راستای تسریع فرآیند ارائه مشاوره حقوقی و تسهیل ضوابط طرح دعاوی در محاکم منطقه ی و بین الملل ” در۳ دفتر فعال داخل و خارج از کشور، آماده ارائه کلیه خدمات در بستر وکالت دعاوی حقوقی و کیفری برای ایرانیان، مشاوره قراردادهای بین‌الملل وتسهیل فرآیند حقوقی تبادل فناوری، سرمایه گذاری و فروش محصول و اعطای نمایندگی در راستای توسعه کسب و کار است.

استارت‌ آپ حقوقی وکیلیو ،مسیر حقوقی مطمئن

مشاوره حضوری

مشاوره حقوقی حضوری برترین و پرمخاطب ترین فرآیند دراجرای روند وکالت توسط موسسات خدمات حقوقی و قضایی می‌باشد. در این فرآیند با مراجعه به سایت “پلتفرم حقوقی وکیلیو” و گرفتن وقت مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای آغاز فرآیند پرونده حقوقی خود در زمان و وقت صرفه جویی خواهند کرد. وکیلیو تضمین کیفیت در ارائه خدمات حقوقی است.

وکیلیو در زمینه مشاوره خانواده طلاق ، نفقه ، مهریه، اجرت المثل ،حضانت فرزند.و  کیفری  ،سرقت ،قتل،جعل،کلاهبرداری . و ملکی،   الزام به تنظیم سند،خلع ید،تخلیه ،افراز و تقسیم و وصول مطالبات ، ارث انحصار وراثت و دعاوی بین المللی و حقوق استارت‌آپ های ایرانی و مشاوره سرمایه‌گذاری فعال است.

برای بهره مندی از خدمات وکیلیو اینجا را کلیک کنید

46

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید