نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان در ازبکستان / ورود نوآوری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار این منطقه

Table of Contents

پیشنهاد روز

نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان در ازبکستان / ورود نوآوری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار این منطقه

به گزارش گروه علم و پیشرفت جُستک به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه سفر خود به کشور ازبکستان، همراه با ابراهیم عبدالرحمانف وزیر توسعه نوآوری این کشور نمایشگاه دستاوردها و محصولات شرکت های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی و شرکت های فناور ازبکی را افتتاح کردند. این نمایشگاه و محصولات برای مدیران شرکت‌های فناور و بازرگانان ازبکستانی به نمایش در آمده است تا مسیر ورود محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی به بازار این کشور و اوراسیا هموار شود.

بخش اعظمی از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه در زمینه کشاورزی، دامداری، سلامت و زیست فناوری است. این نمایشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فرصت مناسبی می‌دهد تا محصولات و توانمندی‌های دانشی و تخصصی خود را به فناوران ازبکستانی معرفی کنند و بازار خود را در پرجمعیت‌ترین کشور آسیای مرکزی و همجوار با جاده ابریشم توسعه دهند و گامی بزرگ برای ورود به بازار جهانی بردارند.

برگزاری نشست های تخصصی آشنایی شرکت‌های ایرانی با ضوابط، قوانین و مقررات ازبکستان در حوزه ثبت و پیگیری کارهای مربوط به شرکت های دانش‌بنیان و خلاق حوزه سلامت و کشاورزی و کارگاه آموزشی تجارت با ازبکستان هم دیگر برنامه‌هایی است که در این سفر مدنظر است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

پیشنهادات روز

در اینستاگرام

جوستک را دنبال نمایید

در تلگرام

جوستک را دنبال نمایید

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید